Výrobci

Reklama 

Anima - schránky k poslednímu uložení zvířátek

Musíte vidět...

TOLLER.CZ

Artikul.cz - srovnávač zboží a katalog firem zdarma

Doprava a platba

ZPŮSOBY PLATBY V NAŠEM OBCHODĚ

Dobírka – za zboží zaplatíte při přebírání zásilky. Využívá se při způsobu doručení - zaslání PPL, PPL ParcelShop.

Hotovost – platba v hotovosti se používá při osobním odběru, tj. při dovozu zboží domů.

Bankovní převod – platba bankovním převodem z Vašeho účtu na náš účet u MONETA Money Bank.
Využívá se při způsobu doručení - zaslání PPL, PPL ParcelShop, Zasilkovna - výdejní místo, Uloženka - výdejní místo.
Zboží zasíláme nebo předáváme až po obdržení platby.
Číslo účtu je v tomto případě 210228783/0600 a variabilní symboly – číslo objednávky. V případě, že platba nebude do 7 dnů připsána na účet, bude objednávka automaticky stornována.

ZPŮSOBY DOPRAVY OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ

Kurýrní služba PPL

Platba na dobírku nebo platba bankovním převodem.
Zásilku vám PPL doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele.

Komunikace s příjemcem zahrnuje emailovou a SMS komunikaci s informací o času doručení v rozmezí 2 hodin.
Zásilku vám PPL standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám PPL zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.
V určitých lokalitách ČR nabízí PPL i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete ZDE) .
PPL nově doručuje i v sobotu.

Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.pplbalik.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).
Možnost změny dispozic doručení on-line nebo prostřednictvím zákaznického servisu PPL.

Změna termínu nebo adresy
Změňte si jednoduše termín nebo adresu doručení na stránce www.pplbalik.cz. Zásilku si můžete také přesměrovat do PPL Parcelshopu nebo na doručovací depo, kde si zásilku budete moci vyzvednout, jak Vám to bude vyhovovat. Zásilka je zde uložena 7 pracovních dní.

Převzetí a reklamace
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
Pokud je Vaše zásilka poškozená, požádáme Vás o vyplnění reklamačního formuláře, který naleznete zde.

Komunikace s PPL
- zákaznická linka PPL - +420 225 331 500 nebo info@ppl.cz
- pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
- zákaznický servis PPL - odkaz
- obchodní podmínky přepravní firmy naleznete na stránkách PPL Obchodní podmínky

 

Zásilkovna - výdejní místo 

Platba pouze bankovním převodem na účet.

Přes výdejní místa Zásilkovny je možno zasílat pouze zásilky do 5kg. Přepravní doba je min. 3dny.
Seznam výdejních míst Zásilkovny.

Jakmile předáme zboží k přepravě Zásilkovně, okamžitě vám příjde e-mail s trasovacím číslem. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online.

Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám příjde ze Zásilkovny potvrzovací SMS a e-mail s heslem. Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla. Nebo pro ni třeba někoho poslat - nemusíte ukazovat občanku -stačí znát heslo.

Na vyzvednutí svého zboží máte vždy 7 dní.
Pokud nemáte v týdnu zrovna čas, můžete si lhůtu prodloužit zdarma až na 21dní. A to dvěma způsoby - odkazem v e-mailu na trasování zásilky nebo zašlete Zásilkovně odpovědní SMS.

Váha zásilky max. 5kg. Rozměry zásilky tak, aby součet 3 stran byl max. 120 cm (např. 50x40x30 cm), délka jedné strany max. 70 cm.

Komunikace se Zásilkovnou
- zákaznická linka - +420 216 216 516 nebo info@zasilkovna.cz
- pro komunikaci výhradně používejte číslo zásilky
- obchodní podmínky naleznete ZDE

Uloženka - výdejní místo

Platba pouze bankovním převodem na účet.

Přes výdejní místa Uloženky je možno zasílat zásilky do 20kg. Přepravní doba je zhruba 2-3dny.
Seznam poboček a výdejních míst zde (přepravujeme pouze Uloženka Premium a Uloženka Partner).

Nejprve vám přijde informační e-mail o tom, že e-shop vložil zásilku do online systému Uloženky.cz . E-mail obsahuje ID kód pro sledování zásilky, dále pak informace o aktuálním pohybu zásilky, o výdejním místě ( karta pobočky s veškerými kontaktními údaji, otevíracích hodinách, způsobech dopravy apod.), dále platební pokyny, datum uložení zásilky s možnosti jeho automatizovaného prodloužení či podmínky k vyzvednutí zásilky.

Zásilku si můžete na pobočce Uloženky vyzvednout ihned, jakmile Vám příjde e-mail nebo SMS s informací – vaše zásilka je připravena k vyzvednutí.
Součástí zprávy je i heslo po jehož sdělení obsluze Vám bude zásilka vydána. Přebírající osoba nemusí být shodná s adresátem zásilky. Zásilka bude vydána osobě, která bude znát heslo.

Na vyzvednutí svého zboží máte vždy 7 dní. Bezplatné uložení zásilky si můžete prodloužit o 3 dny (v kartě zásilky si sám zákazník potvrdí předvyplněný požadavek).

Komunikace s Uloženkou
- zákaznická linka - +420 777 208 204 nebo info@ulozenka.cz
- pro komunikaci výhradně používejte číslo zásilky
- obchodní podmínky naleznete ZDE

Rozvoz zboží

Rozvoz pro Olomouc a okolí (do 10 km od Olomouce), Mohelnice, Litovel.
Nad 10-15 km od Olomouce rozvážíme na základě dohody a s poplatkem 50,- Kč za dopravu.

Rozvoz se běžně provádí v ÚTERÝ a ČTVRTEK mezi 16:00 a 18:00 hod. a je ZDARMA při objednávce nad 500,- Kč.
Pokud je Vaše objednávka do 500,- Kč, započítává se poplatek ve výši 50,-Kč.

Přesný čas doručení si však není možné určit, rozvozy jsou uskutečňovány dle časového harmonogramu a v závislosti na trase rozvozů.
O přesném čase dovozu Vás budeme předem telefonicky informovat.
Ve výjimečných případech je možné se domluvit i na jiném dni či čase dovozu.

Prosíme své olomoucké zákazníky, aby zboží objednávali s 48hod. předstihem, minimálně však 24hod. před termínem rozvozu. Včasným objednáním umožní nám i sobě bezproblémové dodání ve stanoveném termínu, což je naším cílem.

Rozvoz do 25 km od Olomouce lze uskutečnit na základě domluvy při odběru většího množství zboží.

Vyzvednutí v sídle firmy

Vyzvednutí na adrese Řimice č. 19, 783 21 Bílá Lhota - vždy předem po telefonické domluvě.

 

POŠTOVNÉ A POPLATKY ZA OBJEDNANÉ ZBOŽÍ

PPL, PPL ParcelShop

Hmotnost zásilky Při platbě převodem na účet Při platbě na dobírku
do 5 kg 81,- Kč 106,- Kč
od 5 kg do 20 kg 115,- Kč 140,- Kč
nad 20 kg 126,- Kč 151,- Kč

Maximální váha jednoho balíku je 25 kg (nutno vždy připočíst váhu obalu).
V případě vyšší hmotnosti či neskladnosti (např. kapaliny a těžké granule nelze zasílat v jednom balíku) bude zásilka rozdělena do více balíků. Zákazník bude na rozdělení balíků upozorněn. Za každý balík se účtuje poštovné.

Zásilkovna - výdejní místo (pouze platba na účet) 

Hmotnost zásilky Při platbě převodem na účet
do 5 kg 61,- Kč

Maximální váha jednoho balíku je 5 kg (nutno vždy připočíst váhu obalu).

Uloženka - výdejní místo (pouze platba na účet) 

Hmotnost zásilky Při platbě převodem na účet
do 20 kg 89,- Kč

Maximální váha jednoho balíku je 20 kg (nutno vždy připočíst váhu obalu).
V případě vyšší hmotnosti či neskladnosti (např. kapaliny a těžké granule nelze zasílat v jednom balíku) bude zásilka rozdělena do více balíků. Zákazník bude na rozdělení balíků upozorněn. Za každý balík se účtuje poštovné.

Rozvoz pro Olomouc a okolí (do 10 km), Mohelnice, Litovel

Částka objednávky Poplatek
do 500,- Kč 50,- Kč
nad 500,- Kč ZDARMA
  • Nad 10-15 km od Olomouce rozvážíme na základě dohody a s poplatkem 50,- Kč za dopravu.

Vyzvednutí v sídle firmy - Řimice č. 19, 783 21 Bílá Lhota

  • ZDARMA

Balné

  • Balné neúčtujeme.

 

 

Najdete nás...

Facebook

Přihlášení

Email:

Heslo:

Zapomenuté heslo

Rychlý kontakt

Rozvoz: Út/Čt 16-18 hod.
Marie Bušinová
Řimice 19
783 21 Bílá Lhota
+420 733 690 477
     +420 605 703 622

pouze od 16.00 do 20.00h
granulky@seznam.cz
po celý den
Kontaktní formulář
Číslo účtu: 210228783/0600
VS=číslo objednávky

Ověřeno zákazníky 

Slevy  [více]

DogTrace Elektronický neviditelný plot d-fence 101
DogTrace Elektronický neviditelný plot d-fence 101
3 899,00 Kč  3 704,00 Kč
Ušetříte: 195,00 Kč z ceny