Výrobci

Reklama 

Anima - schránky k poslednímu uložení zvířátek

Musíte vidět...

TOLLER.CZ

Obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě GRANULKY.CZ

 

ZPŮSOBY PLATBY V NAŠEM OBCHODĚ

  • Dobírka – za zboží zaplatíte při přebírání zásilky. Využívá se při způsobu doručení - zaslání PPL, PPL ParcelShop.
  • Hotovost – platba v hotovosti se používá při osobním odběru, tj. při dovozu zboží domů.
  • Bankovní převod – platba bankovním převodem z Vašeho účtu na náš účet u MONETA Money Bank.
    Využívá se při způsobu doručení - zaslání PPL, PPL ParcelShop, Zasilkovna - výdejní místo, Uloženka - výdejní místo. Zboží zasíláme nebo předáváme až po obdržení platby. Stálí zákazníci mohou platit po dohodě až po předání či doručení zboží na základě vystavené faktury. Číslo účtu je v tomto případě 210228783/0600 a variabilní symboly – číslo objednávky. V případě, že platba nebude do 7 dnů připsána na účet, bude objednávka automaticky stornována.

 

ZPŮSOBY DOPRAVY OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ

  • Zaslání PPL
    - platba na dobírku nebo platba bankovním převodem
    - řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
    - zásilku vám PPL standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám PPL zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
    - v určitých lokalitách ČR nabízí PPL i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete ZDE)
    - zásilku vám PPL doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
    - cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce http://www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)

    Automatická komunikace s příjemcem
    - pokud se nepodaří doručit zásilku na první pokus a řidič druhý den zásilku opět naskenuje, odejde textová zpráva, která bude příjemce informovat o skutečnosti, že PPL se jednou již zásilku pokusila doručit, ale neúspěšně. SMS bude dále obsahovat odkaz na nové webové stránky www.pplbalik.cz, číslo zásilky a kód, kterými se budou moci příjemci na tyto stránky přihlásit a provést změnu místa a data doručení. Vše je velmi jednoduché a intuitivní. Následně se informace přenesou do systému PPL a příjemci přijde potvrzovací email.

    Převzetí a reklamace
    - při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
    - obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání - skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

    Komunikace s PPL
    - zákaznická linka PPL - 840 775 775
    - pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

    Obchodní podmínky PPL
    - obchodní podmínky přepravní firmy naleznete na stránkách PPL Obchodní podmínky

 

  • Zásilkovna - výdejní místo - platba pouze bankovním převodem

    Přes výdejní místa Zásilkovny je možno zasílat pouze zásilky do 5kg. Přepravní doba je min. 3dny.
    Seznam výdejních míst zde.

Nejprve vám přijde informační e-mail o tom, že e-shop vložil zásilku do online systému Zásilkovny. V tomto emailu naleznete link na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.

Jakmile je zásilka připravena na vámi vybraném Z-pointu k vyzvednutí, přijde vám ze Zásilkovny potvrzovací e-mail a SMS.
V potvrzovacím e-mailu a SMS od Zásilkovny obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa. Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla.
Sledování zásilky ZDE.

Na vyzvednutí svého zboží máte vždy 7 dní. Pokud ale kliknete na link na trasování zásilky, který obdržíte v emailu, můžete si vyzvednutí zásilky prodloužit online a zdarma až na 21 dní.

Váha zásilky max. 5kg. Rozměry zásilky tak, aby součet 3 stran byl max. 120 cm (např. 50x40x30 cm),délka jedné strany max. 70 cm.

  • Uloženka - výdejní místo - platba pouze bankovním převodem

    Přes výdejní místa Uloženky je možno zasílat zásilky do 20kg. Přepravní doba je zhruba 2-3dny.
    Seznam poboček a výdejních míst zde (přepravujem pouze Uloženka Premium a Uloženka Partner).

Nejprve vám přijde informační e-mail o tom, že e-shop vložil zásilku do online systému Uloženky.cz . V tomto emailu naleznete link na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.

Zásilku si můžete na pobočce Uloženky vyzvednout ihned, jakmile Vám příjde mail nebo SMS s informací – vaše zásilka je připravena k vyzvednutí.

Součástí mailové zprávy je odkaz na kartu výdejní pobočky = podrobné informace o výdejním místě, adresa, mapka, otevírací doba, platební údaje a pokyny, jak se k nám nejlépe dostanete.

O aktuálním pohybu Vaší zásilky se můžete také informovat na odkaze sledování zásilky, zadáním tzv. ID čísla zásilky.

Na vyzvednutí svého zboží máte vždy 7 dní. Bezplatné uložení zásilky si můžete prodloužit o 3 dny (v kartě zásilky si sám zákazník potvrdí předvyplněný požadavek).

  • Rozvoz pro Olomouc a okolí (do 10 km od Olomouce), Mohelnice, Litovel.
    Nad 10-15 km od Olomouce rozvážíme na základě dohody a s poplatkem 50,- Kč za dopravu.

    Rozvoz se běžně provádí v pondělí a čtvrtek mezi 16:00 a 19:00 hod. a je zdarma při objednávce nad 500,- Kč.
    Pokud je Vaše objednávka do 500,- Kč, započítává se poplatek ve výši 50,-Kč.
    • Přesný čas doručení si však není možné určit, rozvozy jsou uskutečňovány dle časového harmonogramu a v závislosti na trase rozvozů.
    • O přesném čase dovozu Vás budeme předem informovat.
    • Ve výjimečných případech je možné se domluvit i na jiném dni či čase dovozu.
    • Prosíme své olomoucké zákazníky, aby zboží objednávali s 48hod. předstihem, minimálně však 24hod. před termínem rozvozu. Včasným objednáním umožní nám i sobě bezproblémové dodání ve stanoveném termínu, což je naším cílem.
    • Rozvoz do 25 km od Olomouce lze uskutečnit na základě domluvy při odběru většího množství zboží.
  • Vyzvednutí v sídle firmy
    Vyzvednutí na adrese Řimice č. 19, 783 21 Bílá Lhota - vždy předem po telefonické domluvě.

NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí objednávku, případně si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 1.000,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou podstoupeny předány společnosti k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Objednávku můžete stornovat do max. 24 hod. od objednání.

 

POŠTOVNÉ A POPLATKY ZA OBJEDNANÉ ZBOŽÍ

  • PPL, PPL ParcelShop
    • Při platbě na dobírku je poštovné děleno do následujících kategorií dle váhy zásilky:
      • do 5 kg je poštovné u všech zásilek bez rozdílu výše ceny 106,- Kč;
      • od 5 kg do 20 kg je poštovné u všech zásilek bez rozdílu výše ceny 140,- Kč;
      • nad 20 kg je poštovné u všech zásilek bez rozdílu výše ceny 151,- Kč.
    • Při platbě převodem na účet je poštovné děleno do následujících kategorií dle váhy zásilky:
      • do 5 kg je poštovné u všech zásilek bez rozdílu výše ceny 81,- Kč;
      • od 5 kg do 20 kg je poštovné u všech zásilek bez rozdílu výše ceny 115,- Kč;
      • nad 20 kg je poštovné u všech zásilek bez rozdílu výše ceny 126,- Kč.

      Maximální váha jednoho balíku je 25 kg (nutno vždy připočíst váhu obalu).
      V případě vyšší hmotnosti či neskladnosti (např. kapaliny a těžké granule nelze zasílat v jednom balíku) bude zásilka rozdělena do více balíků. Zákazník bude na rozdělení balíků upozorněn. Za každý balík se účtuje poštovné.

  • Zásilkovna - výdejní místo (pouze platba na účet)
    • Při platbě převodem na účet :
      • do 5 kg je poštovné u všech zásilek bez rozdílu výše ceny 58,- Kč.

      Maximální váha jednoho balíku je 5 kg (nutno vždy připočíst váhu obalu).

  • Uloženka - výdejní místo (pouze platba na účet)
    • Při platbě převodem na účet :
      • do 20 kg je poštovné u všech zásilek bez rozdílu výše ceny 54,- Kč.

      Maximální váha jednoho balíku je 20 kg (nutno vždy připočíst váhu obalu).
      V případě vyšší hmotnosti či neskladnosti (např. kapaliny a těžké granule nelze zasílat v jednom balíku) bude zásilka rozdělena do více balíků. Zákazník bude na rozdělení balíků upozorněn. Za každý balík se účtuje poštovné.

  • Rozvoz pro Olomouc a okolí (do 10 km), Mohelnice, Litovel
    • ZDARMA při objednávce nad 500,- Kč.
    • Při objednávce do 500,- Kč je účtován poplatek 50,- Kč.
    • Nad 10-15 km od Olomouce rozvážíme na základě dohody a s poplatkem 50,- Kč za dopravu.


  • Vyzvednutí v sídle firmy - Řimice č. 19, 783 21 Bílá Lhota
    • ZDARMA

Balné

  • Balné neúčtujeme.

Internetový obchod www.granulky.cz si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, kdy se zboží již nevyrábí nebo je na trhu nedostupné.
Také v případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny ze strany dodavatele, vyhrazujeme si právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit.
V případě, že tato situace nastane, bude zákazník kontaktován e-mailem nebo telefonicky za účelem dohody o dalším postupu.

 

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)

V souladu se zákonem č. 367/2000 má Kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a bez udání důvodu vrátit zboží zpět Prodávajícímu. Prodávající je povinen vrátit kupujícímu plnou cenu za zboží.

Pro vrácení zboží do 14 dnů od převzetí platí následující podmínky:

  • Kupující zavolá na telefonní číslo +420 733 690 477 nebo napíše na emailovou adresu granulky@seznam.cz, uvede číslo faktury a své jméno a oznámí odstoupení od smlouvy.
  • Jakmile budeme znát všechny tyto údaje, dohodneme s Vámi přesný postup vrácení zboží
  • Ke zboží je třeba doložit doklad o koupi zboží (pokladní doklad nebo faktura) a potvrzený záruční list (pokud byl součástí balení) .

Zboží musí být čisté, nepoškozené, kompletní, bez známek užívání nebo opotřebování a v původním obalu. Prodávající vrací plnou cenu zboží, nikoliv však poštovné (přepravné).

  • Kupující hradí doručení na adresu Prodávajícího.
  • Pokud bylo zboží doručeno v rámci rozvozu, kupující je povinnen vrácené zboží sám doručit (olomouckou adresu upřesníme v postupu pro vrácení zboží)
  • Kupuící obdrží e-mailem od Prodávajícího Dobropis, který podepíše a poštou obyčejným dopisem zašle zpět na adresu Marie Bušinová, Řimice č. 19, 783 21 Bílá Lhota
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží a po obdržení podepsaného Dobropisu, budou peníze za zboží zaslány převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 5 pracovních dnů po fyzickém obdržení podepsaného Dobropisu. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporujícího výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.
  • Při vrácení zboží, hradí kupující náklady e-shopu www.granulky.cz, které byly vynaloženy na odeslání objednané zásilky - tento obnos si strhne prodávající z vracené částky.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  • V souladu se zákonem č. 367/2000 má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je nutno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu). Náklady spojené s výměnou či vrácením zboží nese v plné výši kupující.
  • Peníze za zboží budou navráceny po dohodě se zákazníkem bankovním převodem (peníze budou odeslány do 5 pracovních dnů po obdržení nepoškozené zásilky).
  • Zákazník je povinen zkontrolovat dodávku, není-li nikterak viditelně poškozena nebo poničena. Pokud je zásilka poničena, nepřevezme zásilku a neprodleně kontaktuje internetový obchod na granulky@seznam.cz
  • Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
  • Záruční podmínky jsou dány příslušnými výrobci.
  • Případné vady, které se vyskytnou v záruční době je nutno reklamovat bez zbytečného odkladu, a to telefonicky na tel.: 733 690 477, nebo e-mailem na: granulky@seznam.cz a zboží pak zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Reklamované zboží nesmí být znečištěné.
  • Součástí reklamace je kopie dokladu o nákupu.

 

UPOZORNĚNÍ:


Informace o složení granulí jsou pouze orientační, protože dochází ke změnám receptury, kterou nám dodavatelé nesdělí a my ji nejsme schopni ihned podchytit.
Proto berte prosím tyto údaje jako orientační.

 

Majitel a jednatel: Marie Bušinová

Datum založení: 1. 4. 2006
Místo podnikání: Bílá Lhota, Řimice 19
IČ: 71823905
DIČ: CZ6562150342
Fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku od 1. 4. 2006
Evidenční číslo ŽL: 380501-10311586

Jsme plátci DPH.